Cristian Pistol, director general CNAIR, a anunțat, marți, că proiectarea celui de-al doilea pod peste Dunăre, de la Giurgiu, are 11 ofertanți. Valoarea Studiului de Fezabilitate este de peste 60 de milioane de lei, fără TVA.
Contractul pentru proiectarea celui de-al doilea pod peste Dunăre, la Giurgiu, are 11 ofertanți:
- Asocierea ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L. (lider) – EMAY ULUSLARARASI MÜHENDISLIK VE MÜŞAVIRLIK AŞ (România – Turcia)
- CONSITRANS SRL (România)
- EGIS ROMANIA SA (România)
- Asocierea INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII SRL (lider) – STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING – STRUCTURE GOGAN SRL (România – Italia)
- INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL (Spania)
- Asocierea MEGA MÜHENDISLIK MÜŞAVIRLIK A.Ş. (lider) -CCAT SOLUTION GRUP SRL (Turcia – România)
- Asocierea PADECO COMPANY LIMITED (lider) – PROJECT PLANNING & MANAGEMENT Ltd (Japonia – Bulgaria)
- Asocierea PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL (lider) – ROADS DESIGN SRL (România)
- Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL (lider) – SPECIALIST SMART GROUP S.R.L. -PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L. (România)
- Asocierea TPF INGINERIE SRL – TPF – CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA (România – Portugalia)
- Asocierea TQM MANAGEMENT SRL (lider) – DOHWA ENGINEERING CO. LTD (România – Coreea de Sud)
Studiul de fezabilitate costă peste 60 de milioane de lei
„Valoarea estimată a contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate este de 60,87 milioane lei (fără TVA), sumă asigurată prin CEF 2 (Mecanismul pentru Interconectarea Europei) -Componenta Mobilitate militară”, spune Cristian Pistol.
Studiul de fezabilitate, care trebuie să fie elaborat în maximum 23 de luni, trebuie să stabilească:
- amplasamentul podului Giurgiu-Ruse 2,
- Tipul podului (doar rutier sau rutier și feroviar)
- Valoare construcției.
„Prin construcția acestui nou pod se urmărește creșterea eficienței tehnico-economice a rețelei de transport dintre România si Bulgaria dar și pe axa europeană Nord – Sud, în noul context geo-politic”, mai spune șeful CNAIR.