În urma acțiunilor Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) din 25 februarie 2025, Băneasa Developments, compania care administrează centrul comercial, a emis un comunicat în care își exprimă angajamentul de a clarifica situația.
Arthur Popa, Directorul General al Băneasa Developments, a transmis că firma este la curent cu problemele semnalate de ANPC și va iniția o anchetă internă pentru a analiza în detaliu neregulile constatate.
„În urma informațiilor apărute în presă în data de 25.02.2025 referitoare la declarațiile președintelui ANPC (Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor), dorim să informăm opinia publică de faptul că Băneasa Developments companie ce operează centrul comercial Băneasa Shopping City și Galeria Comercială Feeria a luat la cunoștință toate aspectele semnalate.
În acest sens, în perioada următoare ne angajăm să derulăm propria anchetă pentru a analiza cu atenție situația.
Scopul anchetei este de a clarifica toate aspectele prezentate și, în măsura în care se impune, de a implementa proceduri suplimentare pentru a garanta un mediu sigur și confortabil pentru clienții noștri.
În același timp, vom continua să colaborăm cu autoritățile, dar și cu partenerii din cadrul centrului comercial pentru a asigura o informare corectă și completă a publicului”, a transmis Arthur Popa, director general Băneasa Developments, într-un comunicat de presă.