Scandalos! Ce a pățit Roberta din București, după ce a rezervat (și plătit) un concediu în Egipt printr-o agenție de turism

Scandalos! Ce a pățit Roberta din București, după ce a rezervat (și plătit) un concediu în Egipt printr-o agenție de turism
Sursa foto: Facebook
Publicat: 28/09/2022, 10:20

O femeie din București a povestit experiența avută cu o agenție de turism, după ce a achitat o excursie în Egipt. 

Roberta Stoleru atrage atenția cu privire la o agenție de turism, care i-a transformat vacanța mult visată într-un coșmar.

Alături de familie, Roberta a decis să plece într-o excursie în Egipt, deoarece prețurile erau „atractive”. A achitat voiajul și a așteptat cu nerăbdare ziua plecării.

Așteptarea s-a extins însă până seara târziu, la aeroport, „fără vacanță și cu burțile goale”, după cum povestește femeia.

În timp ce turiștii se aflau la aeroport, reprezentanta agenției a anunțat, printr-o postare făcută pe Facebook, că „Ne pare rău să anunțăm, dar excursia este anulată” și de atunci, firma a dispărut complet.

La mai bine de o lună, grupul de turiști păgubiți încă se luptă pentru a-și recupera banii plătiți, iar firma respectivă nu face altceva decât să anuleze rambursarea și să găsească „scuze și afirmații false”, chiar și amenințați cu judecata.

Roberta îi avertizează și pe ceilalți români să nu apeleze la serviciile agenției de turism respective. „Fiți precauți!”, este sfatul bucureștencei.

Roberta nu este singura victimă

După cum reiese din mesajele de pe Facebook, și alți români au fost înșelați de agenția respectivă: „Și noi un grup de 7 familii am fost înșelați de această agenție și această doamnă…

Ideea este că nu doar spre Egipt trage țepe, ci și spre Bulgaria. Se pare că anul acesta nu se mai ocupă de vacanțe, ci de țepe trase turiștilor.

Cum te poate păcăli reprezentantul agenției?

  • înainte de încheia contractul, nu-ți furnizează informații, în scris, cu privire la localitatea de destinație, ruta, mijloacele de transport, tipul unității de cazare, serviciile de masă, programul sejurului, cuantumul avansului etc.,
  • nu ți se aduce la cunoștință regimul pașapoartelor și al vizelor,
  • nu este înscris în precontract termenul limită de a informare a ta, în cazul anulării sau amânării călătoriei,
  • nu ți se explică în ce fel ești asigurat dacă agenția de turism intră în insolvabilitate sau dă faliment.
Mihai Georgescu
Mihai a urmat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității București între anii 2009-2012, după un an petrecut la SNSPA. A lucrat la numeroase publicații, dar și în agenții de presă românești și din Europa. Scrie la citeste mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase