Bugetul mediu alocat de români de Black Friday este de peste 2.000 de lei

Redactor:
Laura Albu
Bugetul mediu alocat de români de Black Friday este de peste 2.000 de lei
Black Friday este un eveniment cu o notorietate de aproape 90% în rândul românilor. Mai mult de jumătate dintre aceștia intenționează să cumpere ceva de Black Friday, iar bugetul mediu alocat este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent, potrivit unei analize Fashion Days.

Fashion Days estimează o creștere de peste 50% a numărului de comenzi plasate pe parcursul acestui eveniment, comparativ cu anul trecut. Magazinul pune la vânzare 1,5 milioane de produse pentru acest sezon în valoare de 175 de milioane de lei. Black Friday începe, anul acesta, în dimineața zilei de miercuri, 13 noiembrie.

„Am decis să începem Black Friday în ziua de miercuri tocmai pentru a le putea livra clienților noștri comenzile în timpul cel mai scurt de până acum. Estimăm că vom preda curierilor aproape 40% dintre colete până vineri dimineața, iar, în cazul produselor achiziționate din București și Ilfov, primele comenzi vor fi livrate imediat după prânz, în easybox. Pentru a avea cât mai mulți clienți mulțumiți de livrarea rapidă a produselor este important ca aceștia să își ridice cât mai repede coletele din easybox. În felul acesta, următorul client se va bucura, la rândul său, mai repede”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Peste 3,3 milioane de vizite sunt așteptate pe parcursul întregului eveniment, cu peste 70% din valoarea comenzilor estimată a fi plasată din aplicația Fashion Days, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul de aplicații Fashion Days, instalate în perioada Black Friday pe telefoanele mobile, va ajunge la 600.000.

Fashion Days este de 9 ani, un magazin online de fashion cu peste 1.000.000 de clienți în România, Bulgaria și Ungaria.

 

Inchide