Previziunile teribile ale unui „călător în timp” din anul 2236: un meteorit va cădea peste America, iar oamenii de știință reușesc să reproducă specia de rechin megalodon! / Sursa FOTO: wikimedia.org
Publicat: 19/10/2022, 11:35

Un așa-zis călător în timp a lansat o serie de previziuni teribile pe TikTok. Pe pagina @realtiktoktimetraveller, cineva lansează tot felul de prorociri, cum că Pământul va fi lovit de un meteorit peste doar câțiva ani.

Dar asta nu e tot, avertizează „călătorul în timp”.

Când apar extratereștrii

Înainte ca meteoritul să distrugă America, alte două evenimente importante urmează a avea loc.

Mai întâi, în 2023, oamenii de știință vor reuși să reproducă specia de rechin megalodon, dispărută cu milioane de ani în urmă. Apoi, în 2025, NASA va descoperi semne de viață extraterestră pe două planete diferite. Deși mulți utilizatori de social media au râs de afirmațiile „Oracolului de TikTok”, alții s-au arătat cu adevărat alarmați de viziunea apocaliptică a viitorului nostru.

Sunt un călător în timp real din anul 2236 și am venit înapoi ca să vă avertizez despre evenimentele viitoare. În 2022, oamenii de știință descoperă o modalitate de a reproduce megaladonul, prin utilizarea ADN-ului. Primul megalodon va fi reprodus în 2023 și, în mod surprinzător, totul va decurge bine. În 2025, oamenii de știință vor descoperi semne de viață pe două planete diferite. Se va dovedi că sunt civilizații mult mai avansate decât oamenii. Un meteorit va cădea pe Pământ în anul 2034 și va distruge jumătate din America” – profețiile pe TikTok ale unui „călător în timp”

@realtiktoktimetraveler ❗Upcoming events in your future❗#timetraveler #timetravel #time #traveler #fyp #fypシ #xyzbca #upcoming #galaxy #aliens #conspiracy ♬ original sound – Tik Toker

Megalodonul a dispărut acum 3,6 milioane de ani

Rechinii megalodoni au dispărut în urmă cu aproximativ 3,6 milioane de ani, deși unii mai cred că această specie încă se ascunde în adâncurile oceanelor. Cântărind aproximativ 100 de tone și măsurând peste 100 de metri, megalodonul ar fi azi cel mai mare prădător de apă de pe planetă.

Comentariile de pe pagina @realtiktoktimetraveller au fost împărțite între a-l crede sau nu pe „călătorul în timp”. Potrivit Daily Star, cineva a scris „Călătorul în timp se întoarce în 2022 doar ca să folosească TikTok? Altceva nu a găsit mai important de făcut pentru omenire?!”. Un altul a punctat: „Dacă ai fi un călător în timp, nu ai spune nimănui asta pentru că, dacă ai face-o, ar distruge linia timpului”.

În fine, un utilizator a încheiat: „Sunt pe cale să salvez aceste profeții doar pentru a dovedi că acest tip se înșeală atunci când ce spune el nu se va întâmpla”.

O fetiță le-a spus părinților că are un monstru în cameră, dar ei nu au...
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu...
FOTO. Cât de bine arată cea mai frumoasă hocheistă din lume!
Cea mai „nebună” ofertă vine de la Lidl! Ce o să găsiți în supermarketuri de...
Ce trebuie să mâncăm pentru a ne feri de cancer: „Evitați aceste două lucruri!”
O rezervaţie de bujori unică în Europa se află în România. E situată pe cel...
Tragedie în România! A MURIT
Cum a fost prins Prinţul Paul al României! Detaliul care l-a dat de gol. Acesta...
Filtru de particule înfundat se REPARĂ sau se ARUNCĂ? Ce durată de viață are DPF?
S-a realizat al doilea transplant de rinichi de porc către un pacient uman