• Publicat:
  • Actualizat:
Magazin

A fost creată o păpușă inspirată de Lady Gaga

A fost creată o păpușă inspirată de Lady Gaga
O companie de design japoneză a creat Gagadoll, o păpușă care seamănă cu Lady Gaga, aceasta fiind capabilă să redea melodii și mesaje ale artistei inspirate de cel mai recent album al acesteia, "Artpop", informează accesshollywood.com.

O companie de design japoneză a creat Gagadoll, o păpușă care seamănă cu Lady Gaga, aceasta fiind capabilă să redea melodii și mesaje ale artistei inspirate de cel mai recent album al acesteia, „Artpop”, informează accesshollywood.com.

Firma japoneză, în colaborare cu casa de discuri a lui Lady Gaga, a creat deocamdată câteva prototipuri ale păpușii, în stilul jucăriilor Hello Kitty, una dintre acestea fiind prezentată într-o conferință de presă susținută de cântăreață pe 1 decembrie, la Tokyo.

La conferință, Lady Gaga a spus că, atunci când prietenii ei au văzut jucăriile, „au fost atât de încântați să facă poze cu ea și cu păpușile, iar, la un moment dat, acestea (păpușile, n.r.) au preluat conducerea și deveniseră cel mai important lucru din încăpere. Și acesta este un lucru minunat”.

Păpușa prezentată la conferința de presă va fi vândută la o licitație caritabilă, fondurile obținute fiind destinate victimelor cutremurului și tsunami-ului care s-au abătut asupra Japoniei pe 11 martie.

Lady Gaga și-a lansat cel mai recent album de studio, „Artpop”, pe 10 noiembrie, însă acesta nu s-a bucurat de același succes comercial precum materialul discografic „Born This Way”, din 2011.

Debutul în topurile americane al noului album este considerat dezamăgitor, întrucât vânzările acestuia se situează mult sub cele reușite de precedentul material discografic al artistei americane, „Born This Way”, care s-a vândut în peste 1 milion de exemplare în prima săptămână după lansarea în Statele Unite ale Americii.

Lady Gaga, în vârstă de 27 de ani, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este renumită pentru spectacolele ei adeseori controversate. Cântăreața, care a concertat la București în august 2012, a devenit celebră datorită unor piese precum „Bad Romance” și „Poker Face”, dar și cu ajutorul unui marketing agresiv și al provocărilor – în special vestimentare.

Inchide