• Publicat:
  • Actualizat:
Magazin

O agenție de publicitate din New York și-a făcut un rebranding neobișnuit. Iată ce au făcut patru dintre cei mai importanți oameni din companie

O agenție de publicitate din New York și-a făcut un rebranding neobișnuit. Iată ce au făcut patru dintre cei mai importanți oameni din companie
O dietă drastică, mult sport și încăpățânare. Nu este doar rețeta vreunui regim-minune, ci o campanie de rebranding al Viceroy Creative.

O dietă drastică, mult sport și încăpățânare. Nu este doar rețeta vreunui regim-minune, ci parte a unei campanii de rebranding al unei agenții de publicitate din New York: Viceroy Creative.

Dar pentru că imaginea acesteia nu se identifică doar cu produsele realizate, ci și cu angajații săi, procesul de rebranding al companiei a devenit, în parte, un proces de rebranding personal. Mai exact al lui Aaron Bearce, CFO, al lui Gabrielle Rein – creative directro, al lui Raegan Gillette – account manager și al președintelui agenției, David Moritz, scrie Business Insider.

Cei patru eu decis să se implice într-un mod inedit în „schimbarea feței” Viceroy Creative, realizând un pictorial nud. Dar, pentru ca totul să fie perfect, protagoniștii au început pregătirile cu cinci luni înainte de a renunța la haine în fața aparatului de fotografiat. Concret, Aaron, Gabrielle, Reagan și David s-au angajat să țină o dietă care să le contureze siluetele precum cele ale unor modele profesioniste.

În primele patru luni, s-au concentrat pe realizarea unor exerciții care să le întărească mușchii, să le regleze ritmul cardiac și să le crească rata metabolică.

FOTO: Business Insider

Dar, pentru că sportul nu a fost suficent pentru îndeplinirea obiectivului final, în ultimele 30 de zile ale „programului”, cei patru s-au preocupat în special de alimentație. Așadar, în respectiva perioadă, creativii au luat nu mai puțin de șase mese pe zi, structurate în așa fel încât să le ofere energia necesară pentru putea duce planul la capăt.

Masa 1 – o jumătate de cană de terci de ovăz, jumătate de canp de lapte de migdale, jumătate de cană de mure, o lingură de shake de proteine fără carbohidrați

Masa 2 – trei albușuri de ou, ¼  dintr-un cartof fiert

Masa 3 – 85 de grame de carne de curcan, salată verde

Masa 4 – 85 de grame de pui fript și ¼  dintr-un avocado

Masa 5 – 170 de grame de pește,  Â¼ dintr-o canp cu orez-iasomie fiert și șase bucăți se sparanghel

Masa 6 – 170 de grame carne de vită și ¼ dintr-un avocado și salată

În plus, aceștia nu au avut voie să consume deloc alcool și, de asemenea, condimentele le-au fost interzise.

„Nu ne simțeam deloc obosiți, pentru că organismul primea ceea ce avea nevoie”, a explicat David, asta în ciuda faptului că deși consuma 1.700 de calorii pe zi, ardea peste 2.400. În cazul femeilor, raportul era de 1.300 la 2.000 de calorii. „Programul acesta provoacă un deficit de calorii zilnic, forțând astfel organismul să ardă grăsimile depozitate”, a adăugat David.

Pe de altă parte, programul nu a fost tocmai ieftin: nutriționistul care a gândit dieta a taxat compania cu 2.800 de dolari, în vreme ce antrenorii de fitness au cerut 135 de dolari pentru fiecare sesiune de antrenament.

Și totuși, scopul final al programului i-a ținut motivați pe Aaron, Gabrielle, Reagan și David: „Când știi că poza cu tine gol o să ajungă să fie văzută de atât de multe persoane, nu îți vine să renunți”, a spus acesta din urmă.

Drept urmare, pictorialul nud realizat odată cu încheierea programului a ieșit întocmai precum Viceroy Creative și-a propus.

Inchide