Prima pagină » Știri » S-a lansat Muzeul Corupției în România, cu o Galerie a Șpăgilor: „De la milioane de euro la o oaie”

S-a lansat Muzeul Corupției în România, cu o Galerie a Șpăgilor: „De la milioane de euro la o oaie”

S-a lansat Muzeul Corupției în România, cu o Galerie a Șpăgilor:
Agenția de marketing digital Kinecto Isobar a lansat un Muzeul tematic pentru "hotspot-ul" vieții cotidiene, de business, economice și politice din România: corupția. Printre lucrările expuse sunt: "Șpagă în cimitir", "Tablouri și lingouri", "Șapte uși de la Buhuși", "Pod în Comuna Șanț".

Lansat cu ocazia Nopții Muzeelor, Muzeul Corupției poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.

Muzeul Corupției găzduiește Galeria Șpăgilor, în care sunt ilustrate cele mai cunoscute șpăgi din România, și Testul Șpăgilor, care pune la încercare cunoștințele oricui în materie de corupție.

Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupție din țară noastră: Șpaga. „Unele șpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ți dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor șpăgi și perseverența cu care se ia șpagă, în condițiile în care zi de zi apare câte o știre cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia șpagă ca stil de viață,” a declarat Denisa Armașu, Senior Copywriter – Kinecto Isobar.

Pe www.MuzeulCoruptiei.ro , cei interesați vor găsi ilustrate atât șpăgi reale, cât și șpăgi fictive, și astfel pot ușor verifica dacă imaginația aleșilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.

Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri și au ales cele mai incredibile șpăgi. „Șpagă în cimitir”, „Tablouri și lingouri”, „Șapte uși de la Buhuși”, „Pod în Comuna Șanț”, sunt doar câteva dintre lucrările expuse.

De asemenea, Muzeul Corupției poate fi vizitat și virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experiența este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcție, că să descopere toate lucrările prezentate.

Mai multe informații se regăsesc pe pagina de Facebook a proiectului – www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.

Muzeul Corupției se bucură de susținerea lui Nicușor Dan și a Uniunii Salvați Bucureștiul.

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armașu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cîrstean „Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Mădălina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager, Alexei Mărășteanu- Senior Programmer și Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agenției Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vădana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect și Carat, parte a Dentsu Aegis Network.

Despre Kinecto

Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenții de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenția globală digitală fără frontiere, care reunește 4000 de specialiști în birourile din 44 de țări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia și expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.

Despre Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienții săi prin expertiza și capacitățile sale excepționale de media, digital și comunicare creativă.
Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectați, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergență mass-media prezintă numeroase oportunități precum și un eco-sistem nou cu medii complexe.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitară. Grupul operează în 132 de țări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialiști dedicați. Dentsu Aegis Network activează în România cu șase branduri: Carat, Vizeum (agenții de media), Kinecto Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Alarma medicilor: Boala care revine și amenință bebelușii
Digi24
Avionul premierului slovac a fost puternic avariat pe aeroportul din Bruxelles: „Nu se mai poate zbura cu el”
Cancan.ro
BREAKING | Wiz Khalifa, condamnat în România la 9 luni de închisoare cu executare!
Prosport.ro
Loredana nu-și mai lasă soțul să muncească în Germania, deși e milionar, pentru că s-a plictisit de stilul de viață de acolo
Adevarul
Detaliul din biroul lui Vladimir Putin care a dat de gol o nouă minciună a propagandei Kremlinului
Mediafax
Sărbătorile dăunează grav sănătății. Ce probleme medicale riscă românii în această perioadă
Click
Ce spun psihologii despre oamenii care păstrează pungile, borcanele goale, hârtia de ambalaj „pentru orice eventualitate”
Digi24
Guvernul va achita o datorie veche de peste 30 de ani către SUA, pentru un credit folosit la importul de bumbac
Cancan.ro
A început războiul pentru averea Rodicăi Stănoiu! Moștenitorii surpriză, care i-au luat fața Puișorului
Ce se întâmplă doctore
Vremea se schimbă radical înainte de sărbători! Care sunt zonele în care va ninge abundent de Crăciun
Ciao.ro
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan Fodor sau Andra Măruţă şi foştii parteneri
Promotor.ro
Un român a mers ani de zile cu o Toyota hibrid, dar nu i-a făcut niciun schimb de ulei: „Am crezut că e electrică”
Descopera.ro
Savantul care a riscat TOTUL pentru a salva omenirea
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. ION: – Părinte, am voie să mă uit după femei cu posteriorul mare?
Descopera.ro
Care este gradul de ocupare în hotelurile din România de Crăciun și Revelion?