„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri!”. Ce a pățit un grup de turiști care a rezervat 3 camere în Mamaia

„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri!”. Ce a pățit un grup de turiști care a rezervat 3 camere în Mamaia
„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri!”. Ce a pățit un grup de turiști care a rezervat 3 camere în Mamaia / Sursa foto: Booking
Publicat: 31/08/2022, 10:16
Actualizat: 31/08/2022, 10:22

Au rezervat 3 camere la o pensiune din Mamaia cu gândul că vor avea o vacanță de vis. Când au ajuns, însă, la locație, și-au dat seama că, de fapt, nu au unde să doarmă.

Un grup de turiști a rezervat, pe Booking, trei camere la Vila Miluna din Mamaia, cotată cu trei stele.

„Situată în Mamaia, la 200 m de plaja Mamaia și la 800 m de plaja Myrtos, Vila Miluna oferă cazare cu grădină și parcare privată gratuită pentru oaspeți. Camerele sunt dotate cu baie privată cu duș și uscător de păr, TV cu ecran plat și aer condiționat, iar unele camere au terasă.

Cuplurilor le place în special locația — au evaluat-o cu 9,5 pentru o excursie de două persoane”, se arată în descrierea unității de cazare, de pe Booking.

„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri!”. Ce a pățit un grup de turiști care a rezervat 3 camere în Mamaia / Sursa foto: Booking
„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri!”. Ce a pățit un grup de turiști care a rezervat 3 camere în Mamaia / Sursa foto: Booking

Ce a pățit grupul de turiști când a ajuns la pensiune

„Mare țeapă și nimeni nu ia măsuri. Își cer doar scuze pentru dezamăgirea creată. Am făcut rezervare pe Booking, am primit confirmare. Când am ajuns la locație, ne-a întâmpinat un bărbat blond, care spunea că nu lucrează acolo, doar îl ajută pe administrator, și ne-a spus că nu există nici o rezervare pe numele meu.

Am insistat să-i arăt mailul primit de la ei cu confirmarea rezervării… 3 camere, 3 nopți… Domnul care ne-a întâmpinat, l-a sunat pe administrator să-i spună toate cele relatate de mine, însă domnul administrator (Florin… așa s-a prezentat), mi-a spus scurt, să nu-mi răcesc gura degeaba… el nu știe de nici o rezervare a mea, ca Booking-ul nu l-a informat de această rezervare. Așa că, am plecat la altă locație, pentru că domnul Florin, de la Vila Miluna se supărase foarte tare și începuse să jignească pentru că rezervasem 3 camere pentru 3 nopți și el le închiriase la altcineva, fără să țină cont de Booking”, a povestit turista nemulțumită, citată de presa din Constanța.

Vă recomandăm să citiți și:

Otilia Serescu
Absolventă a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, Otilia Serescu a debutat în presă la televiziunea locală Iași TV Live și la săptămânalul 7Est, în anul 2010. Ulterior, citeste mai mult
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase