Prima pagină » Știri externe » Petrecerile pentru tineri la care se consumă alcool pot contribui la avansarea în carieră, susțin cercetătorii norvegieni

Petrecerile pentru tineri la care se consumă alcool pot contribui la avansarea în carieră, susțin cercetătorii norvegieni

Petrecerile pentru tineri la care se consumă alcool pot contribui la avansarea în carieră, susțin cercetătorii norvegieni
Sursa foto - caracter ilustrativ

Se spune că cinele romantice cu vin roșu  stimulează viața amoroasă. Discuțiile despre afaceri la o halbă de bere pot contribui la avansarea în carieră, susțin cercetătorii norvegieni. Profesorul de sociologie Willy Pedersen de la Universitatea din Oslo a ajuns la o concluzie neașteptată: consumul activ de alcool între 18 și 25 de ani poate influența pozitiv venitul viitor și succesul în profesie.

Însă, nu consumul de alcool contribuie la avansarea în carieră, ci relaționarea cu alte persoane. Consumul excesiv de alcool poate provoca boli de ficat și cancer.  Discuțiile despre planurile din afaceri la o halbă de bere s-au tot purtat de-a lungul istoriei.

Studiu: Dacă consumi alcool alături de colegii de serviciu sau cu oameni de afaceri, poți avansa în carieră

Cercetătorii au urmărit timp de 18 ani peste 3.000 de norvegieni și au observat că cei care „s-au împrietenit” cu alcoolul în tinerețe aveau mai des studii superioare și câștigau mai bine. Pedersen subliniază că nu este vorba despre alcool, ci despre deschiderea socială pe care o oferă: băutura ajută la crearea de conexiuni și la integrarea în grupuri unde se iau decizii legate de carieră.

Dar cercetătorii avertizează că alcoolul nu garantează succesul, iar abuzul, dimpotrivă, distruge viața. Profesorul recomandă cel puțin „să nu bei singur”, potrivit The Times.

„Evident, nu este vorba despre faptul că, dacă bei alcool, acesta intră cumva în corpul tău și face ceva cu creierul tău. Cea mai probabilă explicație este că tot alcoolul este un fel de marker al socialității și că acest obicei vine cu anumite tipuri de beneficii.” 

Linda Granlund, directoarea departamentului de sănătate, a declarat că alcoolul reprezintă în continuare un risc semnificativ.

„Voi încuraja reducerea consumului. Dacă consumați prea mult alcool, reduceți nivelul. Un consum mai mic înseamnă o speranță de viață mai mare și un risc mai mic de îmbolnăvire”, a declarat ea pentru The Times.


Sursa Foto: Shutterstock

Autorul recomandă:

Comentarii 0

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Recomandarea video

Citește și

Mediafax
Vestea serii pentru șoferi: motorina se ieftinește de la miezul nopții
Digi24
Mesaje de „La mulți ani” pentru Sfânta Maria 2026: Urări pe care să le trimiți sărbătoriților pe 15 august
Cancan.ro
Alertă seismică în România! Un nou cutremur a fost înregistrat în Vrancea
Prosport.ro
„Doamna Diana, ne omorâți”. Imagini incendiare cu fosta soție a lui Claudiu Niculescu, în costum de baie
Adevarul
Care sunt șansele ca R. Moldova să renunțe la independență pentru a intra în UE. Scenariul unirii cu România, analizat de presa internațională
Mediafax
A spart peretele și a rămas fără cuvinte! Ce a găsit un student valorează 9 milioane de euro
Click
Ce a vorbit Dan Alexa cu Alina Pușcău după ce boala s-a agravat. „Să ne rugăm pentru ea că e mult mai greu”
Digi24
Cum a pregătit Rusia „trupe de șoc” care să creeze haos în Rep. Moldova: Un plan pus la cale din „Silicon Valley”-ul Kremlinului
Cancan.ro
Cu ce se ocupă acum pensionarul de pe Transfăgărășan? Incidentul deosebit de GRAV care l-a retrogradat din funcție. Avem detalii 💣
Ce se întâmplă doctore
Cum arată casa de 21 de milioane de dolari în care locuiesc Meghan Markle și Prințul Harry. „Este vindecător. Te simți liber”
Ciao.ro
Amante celebre din showbiz-ul românesc! Unele au ajuns în faţa altarului, altele au rămas doar cu amintirea
Promotor.ro
Afecțiuni medicale din cauza cărora șoferii pot ajunge la închisoare. Problema e tratamentul, nu boala
Descopera.ro
Un studiu, în premieră, dezvăluie că doar o oră în plus de somn îi ajută pe studenți să aibă note mai bune
Râzi cu lacrimi
BANCUL ZILEI. BUBULINA: – Facem dragoste de trei ori pe săptămână!
Descopera.ro
O absență colosală: cine lipsește din poveștile pentru copii scrise de AI?