Un primar din București s-a dus la Cluj să ia lecții de administrație de la Emil Boc: „Nu vreau să inovez, nu am acest orgoliu, nu am timp, vreau să preiau bune practici”

Un primar din București s-a dus la Cluj să ia lecții de administrație de la Emil Boc: „Nu vreau să inovez, nu am acest orgoliu, nu am timp, vreau să preiau bune practici”
Ciprian Ciucu s-a întâlnit cu Emil Boc / Foto: Ciprian Ciucu / Facebook
Publicat: 13/11/2020, 10:39

Noul primar al sectorului 6 al Capitalei, Ciprian Ciucu, a mers la Cluj, unde s-a întâlnit cu edilul Emil Boc. Ciucu spune că vrea să preia bune practici de la această administrație!

„Azi sunt la Cluj-Napoca, într-o vizită de schimb de experiență, cu primarul Emil Boc și echipa sa. Bine acum, schimbul de experiență este mai mult dinspre echipa de Cluj către noi. Sunt împreună cu administratorul public al Sectorului 6, Paul Moldovan.

„Una dintre ideile cu care mă întorc la București este nevoia unui Centru de Inovare și Imaginație Civică”

Am început cu planul strategic și am ajuns și la amănunte. Una dintre ideile cu care mă întorc la București este nevoia unui Centru de Inovare și Imaginație Civică (cum l-au numit la Cluj), practic un Centru în care să aduni ce găsești mai bun din lumea profesională și universitară în materie de urbanism, arhitectură, peisagistică, stiințe sociale a cărui misiune este să vină cu proiecte utile comunității pe care le dezbate temeinic cu comunitatea”, a scris pe Facebook primarul sectorului 6 al Capitalei.

Ciucu a oferit și câteva exemple de bune practici pe care le-a văzut la Cluj.

„Nu poți rata să nu observi caliteatea lucrărilor, atenția la detaliu și la funcționalități”

„Nu poți rata să nu observi caliteatea lucrărilor, atenția la detaliu și la funcționalități. Ovidiu Cîmpean, unul dintre principalii colaboratori ai primarului Emil Boc, mi le-a explicat cu răbdare.

– Pavajul are 10 cm, ca să nu se spargă. Ovidiu zice că 200 de ani nu îl mai schimbă nimeni. La noi, la Romană, Universitate si Unirii deja e crăpat sau spart. S-a folosit pavaj de 4 cm.

–  Strada cu pista verde avea 4 benzi. Acum are 2. A fost lățit trotuarul si a apărut pista de biciclete cu latime de un metru și jumătate.

Mobilierul stradal este simplist, este poziționat astfel încât să descurajeze parcare pe trotuar (colț etc.), cu rost. Stalpii, băncile, au prize pentru auto si biciclte/trotinete electrice, Wi-Fi, iluminat, usb etc.

– Capacele de canal sunt din peisaj, nu fac notă discordantă. Copacii au fost plantați de curând dar nu sunt doar niște nuiele, deja asigura umbră vara, pot respira și au un grilaj care să rețină noroiul”, a mai precizat Ciucu.