Românul care a trecut prin șapte aeroporturi şi a zburat de trei ori peste ocean să ajungă acasă. Cât l-a costat pe Sorin să revină în țară și prin ce a trecut / Foto: Shutterstock
Publicat: 24/07/2020, 17:26

Sorin Mihailovici, un român stabilit în Canada, a plecat în Argentina pentru a filma o emisiune de călătorii, dar din cauza pandemiei, a rămas blocat în Buenos Aires timp de patru luni După ridicarea restricţiilor, Sorin a încercat să revină în România, dar întoarcerea a fost plină de peripeţii.

Cine vrea o vacanţă cât mai departe de casă ar trebui să se gândească de două ori înainte în această perioadă.

Sorin, un român stabilit în Canada, a plecat la Buenos Aires să filmeze o emisiune de călătorii. După o săptămână, Argentina şi-a închis graniţele din cauza pandemiei, hotelurile şi site-urile de rezervări s-au închis, aşa că a avut noroc că proprietarul apartamentului închiriat pe Airbnb l-a lăsat să stea acolo pe perioadă nedeterminată.

După patru luni, s-a bucurat că poate reveni în România

A prins un loc în avionul care mergea de la Buenos Aires la Miami. Şi-a cumpărat şi bilet Miami-Bucureşti. Şi de aici începe calvarul. Zborul din Buenos Aires în Miami a fost amânat cu o zi, aşa că a pierdut zborul de legătură cu România. Şi-a cumpărat un alt bilet Miami-România cu escală la Zurich. Ajuns la Zurich, Sorin nu a mai fost lăsat să zboare spre România pentru că persoanele venite de pe teritoriul Statelor Unite nu mai aveau voie să între în UE din cauza pandemiei. Aşa că Sorin a fost trimis înapoi la New York. A avut noroc că are şi cetăţenie canadiană aşa că a luat un zbor către Toronto, iar de acolo un nou zbor către România.

Drumul a durat, astfel, o săptămâna, în care Sorin a vizitat şapte aeroporturi, a trecut de trei ori oceanul şi a cheltuit 3.500 de dolari

În Argentina a fost că un fel de închisoare pentru că în Argentina carantina este obligatorie şi în acest moment. De pe 19 martie toată lumea a trebuit să stea în case. Am stat într-un apartament foarte foarte mic, într-o garsonieră foarte mică în care nu aveam loc să fac sport, nu aveam loc să mă mişc, eventual făceam nişte genuflexiuni şi cam atât. Am luat forma scaunului. Stând 4 luni acolo a fost doar jumătate din coşmarul meu pentru că am găsit acest relief flight şi am crezut că ajung în România în 2 zile să îmi văd familia.

Norocul meu este că sunt mai aventuros de felul meu, dar dacă aş fi cineva care nu e obişnuit cu neobişnuitul aş fi rămas cu sechele. Că să te trimită înapoi însoţit să îţi controleze bagajele ca şi cum ai fi un terorist pentru că e totuşi vorba despre o pandemie, nu de altceva. Ce am învăţat e poate că ar trebui, înainte să plecăm undeva, să ne facem temele”, spune Sorin Mihailovici.

Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
O femeie bolnavă de cancer a decis să se mute împreună cu familia în „zona...
Ce secret a ascuns Prințul William de Kate Middleton. Nu a vrut să-și compromită căsnicia
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii...
Simona Halep revine în Spania! Sportiva din România va evolua la Madrid Open
Unde este Fito? Povestea celui mai notoriu infractor din Ecuador, care a fugit din închisoarea...
Ce a pățit o moldoveancă de 39 de ani, după ce s-a cuplat cu un...
Face furori la aproape 60 de ani! Vedeta curtată de toți bărbații are un fizic...
ANIMAŢIE. Cum s-a produs accidentul înfiorător de pe A1, în care Valentin a fost străpuns...
"Am călătorit în timp". Un profesor ieșit din comă spune că a fost în anul...
Detalii halucinante au ieșit la iveală în cazul presupusului criminal din Orhei. Bărbatul este bănuit...
Poveştile de iubire care au rămas doar o amintire! Imagini tari cu Gina Pistol, Răzvan...
Poate fi anulat ITP-ul dacă mașina scoate prea mult fum?
Biden a promulgat pachetul de ajutor pentru Ucraina
LAC de lavă SPECTACULOS, observat din satelit! Are peste 200 km lungime
Decizie finală pentru plata cu BANCNOTE. Noua regulă devine OBLIGATORIE
Românul de 24 de ani, milionar din nimic. Cum a făcut munți de bani
Lovitură grea pentru chef Richard. Juratul a pierdut un concurent după al treilea battle: „Am...
Turistă sfârtecată de urs pe Transfăgărășan! Scosese mâna pe geam ca să...
Gabriela Cristea, dezamăgită de lipsa de curaj pentru a-i refuza pe alții! Prezentatoarea TV și-a...
Lovitura dură pentru TikTok! Comisia Europene suspendă noul program al platformei: ”Există riscuri pentru sănătatea...
BANCUL ZILEI. Bulă: - Nevastă, dacă un arab ţi-ar da o mie de parai te-ai...
Vot decisiv în Senatul SUA pentru interzicerea TikTok. Ce se întâmplă acum?